REKLAMAČNÍ ŘÁD

1 Úvodní ustanovení

1.1 Tento reklamační řád platí pro internetový obchod LONGBOARDING.CZ, jehož provozovatelem je Petra Otrubová Jeronýmova 325/7, 13000  Praha - Žižkov.  IČ: 00946001
 
Více zde: https://www.longboarding.cz/obchodni-podminky/a který je provozován na internetové adrese www.longboarding.cz.
1.2 Reklamační řád byl zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, zákona č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a upravuje způsob a základní podmínky uplatnění práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží (dále jen „reklamace"). Vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v internetovém obchodě LONGBOARDING.CZ, u něhož je v záruční době uplatňována reklamace.
1.3 Znění reklamačního řádu může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá v době účinnosti předchozího znění reklamačního řádu.
 

2 Záruka a uplatnění reklamace

2.1 Není - li stanoveno jinak, záruční lhůta trvá 24 měsíců a začíná běžet prvním dnem, kdy kupující převezme zboží od prodávajícího či dopravce.
2.2 Vyskytne - li se v záruční době vada zboží, má kupující právo bezplatně toto zboží reklamovat. Reklamaci může uplatnit buďto zasláním reklamovaného zboží poštou na Petra Otrubová Jeronýmova 325/7, 13000  Praha - Žižkov.  IČ: 00946001, nebo doručit jakýmkoliv jiným vhodným způsobem na uvedenou adresu. Pro urychlení průběhu reklamace je nutné vyplnit tento reklamační formulář (ke stažení zde ve formátu *.pdf) a přiložit ho k reklamovanému zboží. Zároveň je třeba zvolit vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě.
2.3 Pokud zasíláte reklamované zboží poštou, zasílejte ho vždy doporučeně. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Zvolte vhodný obal, aby nedošlo k poškození při přepravě.
2.4 Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Lhůta začíná běžet dnem, kdy prodejce převezme reklamované zboží od přepravce. Prodávající ten den vyhotoví reklamační protokol a jeho kopii zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.
2.5 Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit, je kupující oprávněn požadovat přiměřenou slevu, výměnu zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy a prodávající je povinen požadovanou možnost přijmout. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční lhůta.
2.6 Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která vznikla v průběhu záruční doby, v důsledku jejího opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, nebo v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno. Dále nelze považovat za vadu jakéhokoliv poškození zboží kupujícím či třetí osobou.
Možnost reklamovat zboží zaniká dnem uplynutí záruční doby.
 

3 Rozpor s kupní smlouvou

3.1 V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodejce bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
3.2 Některé případy rozporu s kupní smlouvou řeší podrobnějším způsobem článek 5 obchodních podmínek.
 

4 Závěrečná ustanovení

4.1 Tento reklamační řád je platný od 20.8.2012
 
V případě nejasností či dotazů k reklamacím můžete využít kontaktní formulář níže.

Kontaktujte nás